توصیه‌هایی در مورد انتخاب هدیه

در این مقاله چند توصیه در مورد نحوه‌ی انتخاب و اهدا هدیه را با شما در میان می‌گذاریم. با لوکس ایرانی همراه باشید

این توصیه‌ها را قبل از خرید یا تهیه‌ی هدیه‌ در نظر داشته باشید

1 . هدیه دادن، گاهی ضرورتی ندارد. ابتدا به ضروری بودن یا نبودنِ تهیه هدیه توجه کنید!

2 . هدیه نباید برای چشم هم‌چشمی یا به خاطر جبران شدن توسط طرف مقابل، اهدا شود.

3 . در نوع و ایده‌ی هدیه‌های سالانه یا هدیه‌هایی که برای مناسبتی تکرارشونده مانند هدیه‌ی تولد یا هدیه‌ی روز مادر می‌دهید، دگرگونی به عمل آورده و نوگرایی کنید.

4 . هدیه باید به‌موقع و به شکلی دلپذیر اهدا شود.

5 . لیستِ علاقه‌مندی‌های فردی که می‌خواهید برای او کادو بخرید را تهیه کنید و در مورد انتخابِ مناسب‌ترینِ آن‌ها تصمیم بگیرید.

6 . گاهی می‌توانید به‌عنوان کادو روز مادر یا کادو روز پدر، یک روز تمامم، به آن‌ها در کارهای داخل یا خارج از خانه‌شان کمک کنید، به‌خصوص اگر که یکی یا هردوی آن‌ها هنوز شاغل باشند.

7 . به توانایی‌های خود فکر کنید و ببینید که استعدادها و توانایی‌های شما چگونه می‌تواند به فردی که می‌خواهید به او کادو بدهید، کمک کند. جستجو در این زمینه گاه منجر به یافتن عالی‌ترین ایده‌ها در مورد هدیه دادن می‌شود.

8 . بعضی وقت‌ها با ایجاد یک وبلاگ و قرار دادن عکس‌ها و مطالبی خاص که دارای تازگی و جذابیت و یا نکته‌ی جدیدی درباره‌ی رابطه‌ی افراد باشد؛ می‌توانید هدیه‌ای مدرن و متفاوت به فرد موردنظرتان بدهید!

9 . اگر شخصی که قصد دارید به او کادو بدهید، به مجلات، مجموعه کتاب‌ها و یا سریال‌های خاصی علاقه دارد، می‌توانید یک مجموعه از این موارد را به‌عنوان هدیه برای او در نظر بگیرید. مثلاً دوره‌های چندساله‌ی یک مجله‌ی آشپزی یا مُد، برای کسانی که به این دو موضوع علاقه‌مند هستند یا موارد مشابه.

10 . در مورد نحوه‌ی دادن کادو و در مورد هدیه‌های خانوادگی، گاهی می‌توانید برای به وجود آوردن یک سورپرایز، دکوراسیون قسمتی از خانه را بدون نیاز به هزینه و فقط با وسایل دست‌ساز و تغییر جای مبلمان‌ها و استفاده از تزئینات کاغذی و موارد مشابه تغییر دهید.
عکس‌های مختلفی به دیوار بچسبانید یا وسایلی خاطره‌انگیز را در گوشه‌کنار خانه یا یکی از اتاق‌ها قرار دهید و نوشته‌های جالبی نیز به درودیوار نصب کنید. باید ایده‌ای برای این تغییر دکوراسیون در نظر بگیرید و بر اساس آن ایده، تزئینات و تغییرات دکوراسیون خانه یا یکی از اتاق‌های خانه را عملی کنید. چنین کاری برای جشن تولد و سالگرد ازدواج مناسب‌تر است.

مثلاً برای دادن کادوی سالگرد ازدواج به همسرتان، می‌توانید علایمی تزئینی با نوشته‌هایی رمانتیک را برای هدایت او به محلی که هدیه را در آنجا پنهان کرده‌اید؛ تدارک ببینید و طوری این کار را بکنید که همسرتان موقع وارد شدن به خانه و به‌طور ناگهانی با این تغییر دکوراسیون و سورپرایز پیدا کردن هدیه روبرو شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با اطمینان خرید کنید و پرداخت را درب منزل انجام دهید

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید
حساب کاربری من