شرایط مرجوعی کالا

1-خریدهای شما عزیزان توسط تیم کنترل کیفیت مجموعه لوکس ایرانی بررسی می‌شود. با این توضیح، بازهم در صورت هرگونه ایراد فنی و ظاهری باکمال‌ میل خرید شما را مرجوع کرده و هزینه کل را عودت می‌دهیم. همه محصولات قبل از ارسال چک و تست میشن (حتی محصولاتی مثل فندک ها تنظیم شعله میشن) و اگر برفرض محصولی مشکل داشته باشه و ایراد از ما و محصول باشه کلا یک عدد دیگه از همون محصول با هزینه ما براتون ارسال خواهد شد.
2-توجه داشته باشید که به علت تفاوت ویژگی نمایشگرهای برندهای مختلف 20% تفاوت رنگ وجود دارد و غیر قابل عودت است.
3-توجه داشته باشید باز کردن درب کارتن توسط اشیا تیز ممکن است باعث آسیب به محصول شود در این صورت امکان مرجوعی وجود ندارد.
4-درصورتی‌که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده مجموعه لوکس ایرانی است (هزینه عودت کالا برابر میزان هزینه حمل نقل مشتری هست و بیشتر بودن هزینه عودت بر عهده مشتری است)، بنابراین پس از بازگشت کالا به مجموعه لوکس ایرانی باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره‌های پشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت .
5-در صورت عودت مرسوله و پرداخت پس‌کرایه (به این معنی است که در مقصد کرایه دریافت می‌شود) مرسوله توسط مجموعه لوکس ایرانی دریافت نشود و عودت داده می‌شود.
6-بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره‌های پشتیبانی واتساپ بفرستید و یا در کاغذی به‌صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
7-بازگشت کالا صرفاً با اطلاع‌رسانی به پشتیبانی و تأیید ایشان امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع‌رسانی به عهده کاربر است.
8-مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر است.
9-در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به مجموعه لوکس ایرانی بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود و اینکه حداقل دوهفته زمان بر است. (زمان دوهفته مربوط به اداره پست است).
10-در ایام فروش فوق‌العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.

با اطمینان خرید کنید و پرداخت را درب منزل انجام دهید

فروشگاه
0 آیتم سبد خرید
حساب کاربری من